Hytor-koncernen ønskede en samlet løsning til deres to selskaber, samt hovedkoncernen. Resultatet blev et fleksibelt website, som fremhæver Hytors unikke specialer.
Kunde
Hytor
Se løsningen

Sammenhængende identitet

Hytor-koncernen leverer tilpassede tekniske løsninger, komponenter og specialiserede værktøjsløsninger til eksempelvis olie- og gasindustrien samt vindenergiindustrien. Hytor har opdelt deres koncern i to specialiserede selskaber, Hytor Tools og Hytor Fluid Solutions.

I forbindelse med opdelingen af Hytor-koncernen, er der udviklet en justering og optimering af den grafiske profil for virksomhederne, der viser sammenhæng, men samtidig sikrer at virksomhederne fremstår unikke. Denne optimering er implementeret på websitet, bl.a. i form af nye farver, ikonserier, mm. På den måde er der skabt en tæt genkendelighed til trykte materialer, messesystemer, osv. Ligeledes har vi i websitets navigation gjort det let, via toolbaren, at navigere i mellem koncernens websites, således at man også her fornemmer sammenhængen i selskaberne.

Fælles administration i Umbraco CMS

Løsningen er implementeret i Umbraco CMS, hvor alle websites er samlet i én fælles platform og let kan administreres af marketingsafdelingen. I Umbraco er der til artikel- og produktsiderne udviklet en længere række komponenter, som fungerer som byggesten i den fleksible opbygning af siderne. Dette sikrer et ensartet udtryk, men med mulighed for at lave individuelle opbygninger på eksempelvis produktsiderne.

Vil du vide mere?